No 5.janvāra mainās pakalpojumu sniegšanas kārtība šajā Latvijas pilsētas CSDD

Kā zināms no 5.janvāra konkrētajā CSDD iestādē turpmāk pakalpojumi tiks veikti citādāk nekā iepriekš. Daži no klientiem ir izteikušies ar neapmierinātību dēļ šādām izmaiņām.

Lai nodrošinātu ērtāku klientu apkalpošanu, vienmērīgu apmeklētāju plūsmu un efektīvāku darbinieku ikdienas darba plānošanu, no nākamā gada 5. janvāra Dobelē, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) klientu apkalpošanas centrā tiks ieviesta jauna kārtība klientu apkalpošanai klātienē.

Turpmāk visi ar transportlīdzekļu reģistrāciju saistītie pakalpojumi – piemēram, transportlīdzekļa reģistrācija, īpašnieka vai turētāja maiņa, numuru salīdzināšana un citi – būs pieejami tikai ar iepriekšēju pieteikšanos.

Saskaņā ar jauno kārtību klienti Dobeles klientu apkalpošanas centrā (Liepājas šoseja 29) reģistrācijas pakalpojumus varēs saņemt vienīgi iepriekš noteiktā laikā. Tas nodrošinās, ka katrs klients saņem pakalpojumu precīzi un kvalitatīvi.

Transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojumiem var pieteikties:

  • elektroniski e-pakalpojumu vidē – e-CSDD.lv;
  • zvanot uz CSDD informatīvo tālruni – 670 25 777.

Katrs pieraksts paredzēts viena transportlīdzekļa reģistrācijai. Ja nepieciešams reģistrēt vairākus transportlīdzekļus, katram jāveic atsevišķs pieraksts, izņemot gadījumus, kad tiek mainīti numuri diviem transportlīdzekļiem savstarpēji – tad pietiek ar vienu pierakstu, norādot viena transportlīdzekļa reģistrācijas numuru.

Irēna (52) ielūdza uz vakariņām kavalieri, bet kunga sastrādātais spieda viņu jau pēc brīža izlikt pa durvīm

VIDEO:

Vienlaikus informējam, ka Dobelē transportlīdzekļu tehniskā apskate un maksājumu veikšana joprojām noritēs kā līdz šim – piesakoties e-CSDD.lv vai izmantojot rindas kārtību. Jaunā kārtība “piesakies iepriekš” attieksies tikai uz reģistrācijas pakalpojumiem.

Lasi vēl: Večuks pie veikala ”Depo” man katru dienu dāvināja margrietiņu- vēlāk piebrauca limuzīns un šoferis man pasniedza dīvainu paciņu

Pirmās “piesakies iepriekš” iniciatīvas tika īstenotas Alūksnes, Krāslavas, Valkas, Preiļu, Balvu, Limbažu, Aizkraukles un Madonas klientu centros, kur šāda kārtība darbojas jau kopš 2022. gada rudens. CSDD novērojumi liecina, ka klienti to novērtē pozitīvi, tāpēc šī sistēma tiek ieviesta arī Dobelē.

Pieredze dažādās nozarēs apliecina, ka cilvēki arvien biežāk izvēlas pakalpojumus saņemt konkrētā laikā, kas ļauj labāk plānot dienu un efektīvāk izmantot laiku. Aicinām klientus izmantot šo iespēju un saņemt pakalpojumus mūsdienīgā, ērtā un sev piemērotā veidā.